Reklama, která je finančně dostupná?

Reklamní obsah je všude kolem nás a to i ve chvílích, kdy si to možná neuvědomujeme. Velké firmy do své propagace investují miliony korun ročně. A jak je vidět, tato investice se jim několikanásobně vrací. Jenže jak mají v takto silné konkurenci ustát menší firmy, které nemají potřebné finance na svou propagaci?

Není se čemu divit, že řada začínajících firem končí dříve, než vůbec stihla začít. Mnoho těchto firem trápí ten samý problém – nedostatečný příliv nových zákazníků. Právě zákazníci generují zisk a pomáhají firmě růst. Pokud se dlouhodobě potýkáte s jejich nedostatkem, je nejvyšší čas tuto skutečnost změnit. Ptáte se, jak na to? Možná je to jednodušší, než jste si až doposud namlouvali!

Chytrý telefon

Ppc kampaň
Ppc kampaň – co je to? Ppc je zkratka anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se tedy o druh reklamy, kdy inzerent platí až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku, nikoliv za umístěný inzerátu na web. Inzerent si tak může velmi snadno určit částku, kterou je ochoten do své propagace vložit. Reklama je velmi efektivní a dokáže zacílit na potřebnou skupinu uživatelů internetu. Navíc je i velmi flexibilní a je možné jí přizpůsobit dle přání inzerenta.

Celosvětově nejznámějším systémem je v současnosti Google Ads, u nás je to pak Sklik od Seznamu.cz https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-google-ads-sklik. Mezi Ppc systémy můžeme ale velmi snadno zařadit i sociální sítě, jako je Facebook, Instagram, Twitter, LikedIn ad.

Sociální média

Seo optimalizace
Internetové vyhledávače pracují s velmi komplikovanými algoritmy, které jsou do jisté míry odpovědné za pořadí jednotlivých odkazů. Pokud je webová stránka pravidelně aktualizovaná a plněná zajímavým obsahem, je větší pravděpodobnost, že jí bude vyhledávač zobrazovat mezi prvními odkazy v nabídce. Velmi důležitá je ale i práce s klíčovými slovy, díky kterým bude cesta na váš web ještě dostupnější.