Než se někdo pustí do podnikání, měl by určitě dobře zvážit všechny předpoklady, jež pro to má, a také všechna úskalí, jež to pro něj může mít. Do podnikání by se zkrátka mělo vstupovat s rozmyslem a po zralém uvážení, aby se nakonec třeba neprodělaly kalhoty jenom kvůli nějakému tomu banálnímu opomenutí nebo podcenění něčeho.
A co se u podnikání nesmí podceňovat? Například i otázka toho, kde se bude podnikat a jak bude takové místo na očekávané zákazníky působit. Ono totiž nestačí jenom nabízet nějaké výrobky nebo služby, které se těší poptávce, nestačí mít jenom ceny, které se jeví být ve srovnání s těmi konkurenčními skvělé. Důležité je i to, jak podnik na veřejnost působí, jaký dojem vzbuzuje.
Když si my zákazníci máme vybrat, zda si pořídíme totéž od známé firmy sídlící na dobré adrese nebo od nějakého podniku odkudsi ze zapadlého koutu naší země, zvolíme si jistě to, co líp vypadá. A ti druzí podnikatelé přijdou zkrátka.
Všichni soukromníci by tedy jistě chtěli mít budovu, která by je důstojně reprezentovala, ve které by vzbuzovali důvěru zákazníků. Jenže většina podnikatelů nemá takové peníze, jež takový objekt stojí, a ani ti, kteří snad peníze mají, nemusí vždy najít to pravé, protože podobných nemovitostí není mnoho.
A když chce někdo důvěryhodné sídlo, ale nemůže si ho z nějakého důvodu dovolit, může vsadit aspoň na virtuální sídlo Ostrava, které může být často dokonalou alternativou.
V takovém sídle si může kterýkoliv podnikatel pořídit svou firemní adresu, tady si může zařídit vyřizování pošty a papírování, tady může mít zdarma i telefonní číslo či fax. A to za pakatel. Protože si takové sídlo nekupuje ani nepronajímá. Pořizuje si tu jenom omezené množství služeb, jež se mu hodí.
A s takovým virtuálním sídlem se určitě zaboduje u zákazníků, což je jeden z předpokladů podnikatelských úspěchů.